torsdag den 15. marts 2012

Debut - første indlæg!

Det er ved at være tid til at, jeg skal oprette mit første indlæg. Som du jo kan læse i min profilbeskrivelse , (i højre side), så er denne blog jo lavet som en del af min fagprøve.
Du kan glæde dig til at jeg vil lave nogle forskellige indlæg til dig. Jeg vil lave et indlæg der handler om, hvordan man skal vedligeholde sin pande, og hvordan man (måske) kan redde dem. Og alternativer til de almindelige stegepander.Udover jeg vil fortælle om vedligeholdelse af pander, så bliver der også et indlæg om vedligeholdelse af knive.  Jeg vil skrive om den fantastiske "Steam Tower" fra MENU.
Der bliver indlæg om forskellige tilbehørsdele til den ultra populære køkkenmaskine fra Kitchen Aid. Der skal også være noget til den søde tand, så der skal også laves vaffler, dette bliver på et af OBH's vaffeljern. Og jeg vil prøve at se om man kan lave "madvaffler", så man kan bruge sit vafflejern til andet end dessert. (selvom dessert er rigtig dejligt). Og mon ikke jeg får fortalt lidt om forårets nyheder?

Jeg glæder mig til at få denne her side op at stå. Jeg håber at du vil følge mig her på bloggen!
MENU's Steam Tower




Ingen kommentarer:

Send en kommentar