lørdag den 14. april 2012

Mit nye yndlings redskab

Jeg har for nylig investeret i en Bamix stavblender. Jeg har kun hørt positivt om den. Men efter at jeg selv har prøvet den, kan jeg kun sige "Waaaauw!". Det kan godt være at den ligger i den dyre ende, men man slipper pludselig for bordblender, minihakker og håndmixer. Den model jeg har fået mig hedder DeLuxe, (1499,-), til den hører der nemlig en minihakker med, 2 mixeplader og en kniv.
Jeg lavede smoothies med den - det tog ingen tid. Jeg blendede flåede tomater til kødsovsen, det var ikke nogen udfordring. Den her stavblender er jo så kendt for at kunne piske skummetmælk til flødeskum, så det blev jeg absoulut også nødt til at afprøve. Det tog nok ikke engang et minut, før skummetmælken var pisket. Det er ikke uden grund til de kalder den for "tryllestaven". Og en lille detalje man normalt ikke gør sig tanker over er ledningen. Den er udformet som et gammeldags telefonkabel der er snoet rundt om sig selv. Det gør at der ikke er overflødigt kabel der generer, og at man jo bare skal hive lidt til hvis kablet skal være længere. Det er et kæmpe plus! Jeg tilføjer lige et link. Når men alt i alt, kan jeg kun anbefale den!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar